BLOG PRZENIESIONY

Automatycznie zostaniesz przeniesiony na nową domenę :)

poniedziałek, 10 września 2012

Wielkomiejskie Safari


Mega wygodna kurtka Safari. Produkt rozpowszechnionej, obecnej wszędzie Zary. Bardzo cienki, bawełniany materiał, niesamowicie lekka i na prawdę wygodna, fajna kurtka. Zwężona przeze mnie własnoręcznie. Zrobiłem 2 zaszewki na plecach, zwęziłem głównie dół, klatkę praktycznie pozostawiając nieruszoną. Chciałem za wszelką cenę zyskać rozchodzenie się dołów kurtki, by wyglądała (mniej więcej) jak marynarka, z lekkim uśmiechem i widocznym paskiem od spodni. Udało się, w dodatku idealnie.






W szczegółach:
- Kurtka Safari Zara. Powiedziane wszystko wyżej.
- Koszula Lee
- Spodnie Dockers. Wąskie, ale jednocześnie strasznie wygodne. Zwęziłem je po całej długości szwem wewnętrznym. Oczywiście do tego skrócone.

- Buty Lasocki (CCC). Ucięło mi je na fotce, ale nic już nie poradzę. Innym razem dokładniej obejrzę zdjęcia w plenerze.
- Bransoletki - jedna samoróbka (wyżej), niższa Massimo Dutti

~The-Bigwig

2 komentarze:

  1. No, no brawo za odwagę i robienie tego co Cię kręci! Takim jak 'my' trzeba się przebijać na bespoke.pl, wszak SH to nie ta sama liga. Spogląda się na nas z pogardą i niechęcią. Na całe szczęście tylko przez mastersów.. a ich niewielu.. i na dodatek nie przez wszystkich.

    Bloga będę śledził z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100 % z przedmówcą, liga nie ta sama, ale efekt niekiedy przy dodatkowym wkładzie własnym lub krawca może być porównywalny albo i lepszy :) Zawsze uważałem że nie jest sztuką ubierać się dobrze, mogąc wydać na swą garderobę kilka tysięcy, ale dysponując ograniczonym budżetem :)

    OdpowiedzUsuń