BLOG PRZENIESIONY

Automatycznie zostaniesz przeniesiony na nową domenę :)

poniedziałek, 24 września 2012

Fiancee's moment...

Cześć!

Pomyślałem, że raz zrobię coś innego, że raz pokażę coś, czego zazwyczaj nie widać na Blogach poświęconych męskiej części społeczeństwa. Otóż przedstawiam moją narzeczoną! Na spacerze z naszym psem, po miejskich zieleniach, której niestety pozostało niewiele.






Ubrana w? Spodnie H&M, bluzka Zary, szal H&M a sweter - także z Zary - typ oversize. Zdecydowanie I LIKE THAT! Te spodnie kupowaliśmy razem absolutnie bez 100% pewności co do ich designu. Ale okazało się, że pomimo na prawdę rzucających się w oczy, natarczywych wzorów - spodnie są łatwe do aranżacji. Pasują wbrew pozorom do wszystkiego. Gdyby były męskie...






Mam nadzieję, że polubicie ten lekki "skok w bok" i z chęcią raz na czas przeczytacie i zobaczycie coś niespodziewanego. Ja lubię niespodzianki, a Wy?


~The-Bigwig


PS: Jestem w trakcie przygotowywania kilku fajnych, poradnikowych wpisów. Mam nadzieję, że stanie się to nieodłączną częścią Bloga i polubicie również ten element.

4 komentarze:

  1. Fajnie wszystko wygląda.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o "skoki w bok", to taki blogowy będzie na pewno bezpieczniejszy od każdego innego :D Ładnie zgrane, wzór bardzo mi się podoba, a skoro jest dość uniwersalny, na pewno posłuży twej wybrance dłużej niż jeden sezon :) Czekam z niecierpliwością na kolejne poradnikowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the pants, almost got them myself but now you definitely gave me the inspiration :)
    All the best,
    Hana
    http://pitypartyforlesspopular.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Atrakcyjna narzeczona.
    (Biało-czarne wzory zazwyczaj łatwo wystylizować)...

    OdpowiedzUsuń